Nova obra a Santa Agnes de Malanyanes
El procés de la casa
Aquesta és una casa de dimensions reduïdes, ja que disposa de 135 m² construïts, en els quals trobem una zona d’accés porxada on es pot aparcar un cotxe.
Està formada per una cuina-menjador, que a la vegada és sala d’estar, un rentador, dues habitacions individuals i un bany, així com l’habitació principal amb vestidor i bany propis.
El desnivell del terreny de la casa és de 3,5 metres per sota el carrer. Això va comportar que a l’hora de dissenyar la casa, es va compactar tant com vam poder, i jugant amb el desnivell del terreny, vam crear un porxo sota de la casa, ja que aquesta està recolzada en nou pilars i queda totalment volada. Això ens permet aprofitar l’espai per crear una zona que els clients puguin gaudir.
